Mag ik mijn bestelling retourneren?

Heb je je bestelling ontvangen maar is het toch niet helemaal jouw ding? Geen probleem, je mag je bestelling altijd naar ons retoursturen. Liever niet natuurlijk maar hé, wij zijn de moeilijkste niet ;). We kunnen je retour alleen in behandeling nemen mits deze aan de volgende eisen voldoet:

  • Je producten dienen in de originele verpakking retour te worden gestuurd.
  • De door jou beschadigde of gebruikte producten worden niet retour genomen.
  • Je mag alleen je bestelling retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Producten kunnen niet geruild worden, je mag deze producten retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen met de wenselijke producten.
  • Producten kunnen alleen retour gestuurd worden mits deze particulier besteld zijn. Zakelijke bestellingen worden individueel beoordeeld.

 

Hoe werkt het retoursturen van mijn bestelling?

Je dient je bestelling hier aan te melden voor retour.

Aan het eind van het stappenplan ontvang je je retourlabel. Deze dient op je pakket geplakt te worden voordat deze afgeleverd wordt op het dichtstbijzijnde PostNL punt. Binnen 14 dagen nadat wij je retourlevering hebben ontvangen wordt er contact met je opgenomen en ontvang je het bedrag retour.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze kosten binnen Nederland van €3,57 inclusief btw worden verrekend met je creditfactuur. Voor België is dit bedrag €8,41 inclusief btw.

 

Mijn producten zijn beschadigd en/of mijn bestelling is foutief, wat nu?

Ondanks onze hoge kwaliteit producten kan het helaas altijd voorkomen dat een artikel defect is. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat je bestelling foutief / incompleet is. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen, maar je weet wat ze zeggen; ‘een fout maken is en blijft menselijk’. Mocht dit het geval zijn dan lossen we het uiteraard graag z.s.m. voor je op!

Neem contact met ons op zodat we een passende oplossing voor je kunnen vinden.